Comencen les obres de remodelació de l’antic edifici de Correus

0
2549

Correus ha iniciat les obres de remodelació de l’oficina de Badalona, per tal d’adaptar-la al nou concepte d’establiment amb el que la companyia aposta per reinventar el model de negoci de la seva extensa xarxa d’unes 2.400 oficines, tal i com va avançar el TOT fa unes setmanes. El projecte de reforma de l’Oficina Principal de Badalona, situada a la plaça de l’Assemblea de Catalunya, ha estat dissenyat per millorar l’atenció i l’accessibilitat dels serveis postals als ciutadans, oferint-los un espai modern i amable on poder realitzar les seves operacions amb més comoditat i agilitat. La transformació comportarà un canvi substancial del concepte d’establiment, que evolucionarà de ser una oficina postal tradicional a convertir-se en botiga comercial, amb la denominació Tu Correos, on tot s’orienta a millorar l’experiència dels usuaris, facilitant-los un tracte diferenciat, una atenció més àgil, nous articles que podran variar en funció de la seva opinió i acceptació, i la disponibilitat de determinats serveis les 24 hores del dia, set dies a la setmana. La principal novetat serà la simplificació de processos i l’eliminació de formularis impresos, afavorint que els clients puguin decidir per si mateixos la seva compra o preparar els seus enviaments i tramitar-los mitjançant tauletes tàctils que tindran a la seva disposició. L’atenció dels empleats i, molt especialment, la benvinguda al client de la nova figura de l’ambaixador postal, facilitaran orientació i assessorament, des del primer moment, per tal d’agilitzar les operacions. D’altra banda, l’autoservei també serà afavorit mitjançant expositors que posaran l’abast dels clients una àmplia gama d’articles ordenats per àrees temàtiques, com telefonia i accessoris, consumibles de papereria, llibres, jocs i un espai dedicat a la filatèlia i el col·leccionisme. L’innovador espai 24/7, serà un vestíbul accessible als clients les 24 hores del dia, set dies a la setmana, en el que trobaran disponibles serveis com la recollida de correspondència d’apartats particulars, i els terminals CityPaq, que permetran als clients enviar o rebre els seus paquets a qualsevol hora. Correus està convertint la seva xarxa d’oficines en centres multiservei on la ciutadania pugui fer més operacions en menys temps, per això a l’Oficina Principal de Badalona els clients podran també des de comprar embalatges ecològics o sobres ja pre-franquejats, a recarregar el mòbil, enviar Diners en minuts a qualsevol país del món, comprar entrades a espectacles o pagar els rebuts del gas, el telèfon o l’electricitat.

 

Aquesta ampliació de serveis s’emmarca en la pla de CORREOS per millorar l’accessibilitat dels serveis postals als ciutadans, oferint-los més proximitat i disponibilitat.

 

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari
Introduïu aquí el vostre nom