Queixes de falta d’atenció al telèfon dels CAPs de BSA

0
1661

Són molts els ciutadans que es queixen de la dificultat de contactar telefònicament amb els CAPs que depenen de Badalona Serveis Assistencials (BSA). Durant les darreres setmanes, diversos testimonis han explicat que han passat matins sencers trucant per telèfon i ningú els agafa el telèfon. En alguns casos, es despenja el telèfon, però queden a l’espera sense que els atenguessin. La Joana és usuària del CAP de Martí Júlia, a Casagemes, i ha explicat el seu cas al TOT. “Pots estar hores, i absolutament ningú t’agafa el telèfon”. El telèfon d’atenció al pacient de BSA és “un autèntic desastre”. La Joana, així com d’altres usuaris consultats per aquest mitjà, no tenen més remei que acudir a l’ambulatori en persona per demanar hora. “No entenem com això no passa als CAPS de Badalona que depenent de l’Institut Català de la Salut, que et contesten ràpidament”, explica l’Anna, una altra dels testimonis, en aquest cas del CAP Morera-Pomar. “No només no contesten, sinó que quan ho fan et foten un moc si et queixes”, explica l’Anna. El TOT ha pogut comprovar, durant aquesta setmana, com en el cas del CAP de Martí i Júlia ningú contesta. De fet, aquesta redacció s’ha passat 47 minuts al telèfon sense que ningú t’agafi al telèfon.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari
Introduïu aquí el vostre nom