Inici Actualitat 500 drons il·luminaran la Cremada del Dimoni

500 drons il·luminaran la Cremada del Dimoni

0
1209
La tecnologia i la llum tornaran a ser protagonistes aquest any en l’acte central de les Festes de Maig amb un espectacle amb 500 drons que representaran figures de llum al cel acompanyades de música. Aquest espectacle es farà el vespre del 10 de maig, vigília de Sant Anastasi, abans del piromusical i de la Cremada del Dimoni, l’acte més emblemàtic de les Festes.  L’espectacle de drons es va incorporar per primera vegada l’any passat al programa i aquest any creix de manera molt notable, passant de 200 a 500 drons que explicaran un relat a través de la figura d’un ésser humà que passejarà pels símbols de la història de Badalona, tal com va avançar en exclusiva el TOT fa uns mesos.
Nit de Sant Anastasi i Cremada del Dimoni
Els actes de la Nit de Sant Anastasi, copatró de la ciutat de Badalona, s’inicien el dissabte 10 de maig a partir de les 19.30 hores amb el Ball a Plaça, amb els balls de lluïment a la plaça per després continuar amb el Seguici de la ciutat que es dirigirà fins al passeig Marítim per acomiadar-se del Dimoni. Allà, a partir de les 21.30 hores tindrà lloc l’Acte Sacramental, a càrrec dels Diables de Badalona, on es recitaran reciten versots satírics fent referència a temes locals o generals d’actualitat. Finalment, triomfa el Bé i, per tant, cal cremar el Dimoni.
També al passeig de la Rambla hi haurà el Ball de l’Àliga, a càrrec de la Colla de Geganters de Badalona. Es tracta d’un ball simbòlic que representa la unió de tots els ciutadans i el comiat simbòlic del Dimoni per part de la ciutadania.
A les 22 hores tindrà lloc l’espectacle de drons a la platja dels Pescador anomenat Badalona: una ciutat de somni, un espectacle amb 500 drons, més de doble que l’any passat, que representaran figures de llum al cel acompanyades de música que passejaran pels símbols de la història de la nostra ciutat a través de figures espectaculars creades especialment per a l’ocasió.
A continuació tindrà lloc el Piromusical. Els focs artificials brillaran damunt del cel de Badalona al compàs d’una seleccionada recopilació de cançons emblemàtiques.
Tot seguit, el foc acabarà devorant la figura del dimoni “El voluntari més endimoniat”.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari
Introduïu aquí el vostre nom