A principis d’octubre, Badalona engegarà una nova edició dels bons consum, una iniciativa que, per tercera vegada, buscarà donar un impuls a l’economia local durant la tardor. La campanya, que tindrà una durada d’unes 5 setmanes, estarà oberta tant per als comerços com per als restaurants i marxants de la ciutat. En aquesta ocasió, la gestió de la campanya anirà a càrrec de PIMEC, una diferència important respecte a les dues primeres edicions, que havien estat liderades per la Cambra de Começ. L’Ajuntament de Badalona ha destinat un pressupost de 400.000 euros per a aquesta iniciativa, que busca arribar a tots els barris i fomentar el consum en establiments de proximitat. Els bons descompte són una eina que permet als ciutadans adquirir productes i serveis a preus més reduïts, i alhora ajuda a dinamitzar l’activitat econòmica local, especialment en sectors com el comerç i la restauració, que es veuen beneficiats per l’augment de clientela. Aquesta campanya, a més, vol facilitar que els bons descompte arribin a totes les zones de la ciutat, amb la intenció d’afavorir el teixit comercial en tots els barris.