El Síndic Defensor de la Ciutadania de Badalona, Armand Soler; la directora de clients d’Aigües de Barcelona, Núria Latorre, i el Customer Counsel d’Aigües de Barcelona, Sergi Sanchís han signat aquest dimarts un conveni de col·laboració amb l’objectiu de millorar l’atenció a la ciutadania de la ciutat respecte a les reclamacions relacionades amb el servei d’aigua.
La voluntat del conveni és garantir una atenció més àgil i personalitzada de totes aquelles reclamacions relatives al servei de l’aigua que arribin al Síndic Defensor de la Ciutadania de Badalona. Per la seva banda, Aigües de Barcelona es compromet a oferir una major cobertura als usuaris i les usuàries davant un possible conflicte amb la companyia. La vigència d’aquest conveni és de dos anys i restarà prorrogat de manera automàtica per períodes successius de dues anualitats.
La Defensa de la Ciutadania de Badalona és una institució que, amb independència i objectivitat, té per missió vindicar els drets fonamentals i les llibertats públiques dels ciutadans i les ciutadanes de Badalona davant de l’administració municipal, dels organismes administratius que en depenen, així com de les empreses de serveis públics amb capital municipal i dels concessionaris dels serveis públics.