Campanya a Badalona per millorar la informació als consumidors

0
1192

El Departament de Consum de l’Ajuntament de Badalona, amb el suport de la Diputació de Barcelona, portarà a terme una campanya entre els comerciants i empresaris de la ciutat per instar i millorar el compliment de la normativa d’informació als consumidors, segons ha anunciat l’Ajuntament en nota de premsa.

La campanya la portaran a terme tècnics degudament acreditats que informaran als comerciants i empresaris dels requisits mínims exigibles als establiments per atendre, facilitar i subministrar la informació que els puguin sol·licitar els consumidors. Així mateix, a la campanya informativa també s’incidirà en els beneficis d’adherir-se a la Junta Arbitral de Consum de Badalona per garantir una solució justa, rapida i eficaç dels possibles conflictes amb els consumidors i clients.

El Departament de Consum, a més d’informació i assessorament, vol col·laborar amb el comerç local en aquests moments difícils en el compliment de les normes sanitàries per garantir la salut i la seguretat dels consumidors. Per a qualsevol consulta, tant pel que fa a aquesta campanya com en qualsevol qüestió relacionada amb l’àmbit del consum, cal contactar amb l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor, a través del número de telèfon 93 483 27 44, o bé consultar el web: http://www.badalona.cat /consum. Per atenció personalitzada en qüestions relacionades amb consum cal demanar hora prèvia a través del següent enllaç: Cita prèvia Consum https://bit.ly/2H3c3vO

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari
Introduïu aquí el vostre nom