L’Ajuntament de Badalona iniciarà el pròxim dimarts 2 de juliol una campanya informativa per afavorir que els turistes que passin per la Sagrada Família i el seu entorn coneguin Badalona i visitin la ciutat. Per atraure aquestes persones, s’instal·laran tres suports publicitaris (mupis) a l’andana i els intercanviadors de l’estació de metro de Sagrada Família amb una imatge gràfica que portarà el lema “Roma a 20 minuts”, amb l’objectiu de reivindicar el patrimoni romà de Badalona i explicar als visitants que aquests atractius es troben a només 11 parades de metro.
Per donar continuïtat a aquesta idea i que els visitants que emprenguin la ruta no tinguin dubtes, també s’instal·larà un suport publicitari amb el lema “Roma a 3 minuts” a l’estació de Badalona – Pompeu Fabra. Aquest suport inclourà un mapa on s’indica on es troba el Museu de Badalona, que ha d’esdevenir la porta d’entrada per animar als turistes a visitar altres punts d’interès de la ciutat.
Amb la voluntat d’enfortir aquesta iniciativa, l’Ajuntament de Badalona, juntament amb el Consorci de Promoció d’Enoturisme DO Alella, ha preparat una publicació impresa on es dona a conèixer el patrimoni visitable a Badalona vinculat amb la cultura vitivinícola, una tradició profundament arrelada a la ciutat des de la Baetulo romana fins als nostres dies.