El Mono Beach denuncia el precinte del seu local i lamenta la manca de diàleg, mentre The Sand també queda clausurat

0
5075

Aquest cap de setmana, la Guàrdia Urbana ha precintat dos locals del passeig marítim: el Mono Beach i The Sand. Ambdós establiments han estat clausurats per motius urbanístics, segons han comunicat els seus responsables, deixant la zona sense dues de les seves propostes d’oci.

El comunicat del Mono Beach

Els propietaris del Mono Beach han emès un comunicat dirigit al Tot Badalona en què exposen la seva decepció per la decisió de l’Ajuntament de Badalona. Asseguren haver sol·licitat una llicència a precari —la corresponent a situacions com la seva— que els permetria operar fins que comencessin les obres del projecte urbanístic que afecta l’àrea, però afirmen que, tot i sol·licitar reunions amb l’Ajuntament durant més d’un any, no han rebut resposta.

“Som un negoci familiar que compleix amb totes les normatives, que genera llocs de treball i aporta bons moments a la ciutat. Aquesta decisió ens deixa sense feina i posa en risc la subsistència de diverses famílies, inclosa la nostra”, lamenten al comunicat.

També han volgut agrair les mostres de suport rebudes per part dels clients i la ciutadania. “Ens heu demostrat que estàvem fent bé les coses, però ara ens trobem davant d’una situació insostenible”, conclouen.

The Sand, també afectat

The Sand, un altre dels locals situats al Passeig Marítim, també ha estat precintat. Aquest establiment havia funcionat durant diversos anys com una proposta destacada a la zona, però ara es veu obligat a aturar la seva activitat per les mateixes raons urbanístiques que han afectat el Mono Beach.

El precinte del Mono Beach i The Sand obre el debat sobre el futur dels negocis del Passeig Marítim, especialment aquells que es veuen afectats per plans urbanístics sense executar. La manca de diàleg que denuncien els propietaris d’aquests locals posa de manifest les dificultats per mantenir viu un espai que ha estat, durant anys, un pol d’atracció per a veïns i visitants.

Fins al moment, l’Ajuntament de Badalona no ha fet cap declaració pública sobre aquests casos ni sobre les possibles alternatives per als establiments afectats.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari
Introduïu aquí el vostre nom