El Departament de Consum de l’Àmbit de Serveis a les Persones i Seguretat de l’Ajuntament de Badalona, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, inicia aquest dimecres, 28 de novembre, una campanya informativa adreçada als encants de la ciutat amb l’objectiu d’informar i assessorar als paradistes sobre els requisits mínims exigibles que han de complir pel que fa referència a la informació que han de donar als consumidors.
Amb aquesta iniciativa es vol comprovar el grau de compliment pel que fa a la normativa dels fulls oficials de reclamació, l’exhibició dels preus de venda al públic i els justificants de pagament.
La campanya començarà amb la visita als encants dels tècnics de la Diputació de Barcelona, acreditats per l’Ajuntament de Badalona, que s’encarregaran de parlar amb els paradistes i comunicar-los quina és la informació que han de donar als consumidors en compliment de la normativa.
D’altra banda, recordem que els ciutadans poden adreçar-se a l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor a través del telèfon 93 483 27 44, o bé consultar el web www.badalona.cat/consum.