Inici Actualitat Badalona promociona les zones “boniques” amb un catàleg

Badalona promociona les zones “boniques” amb un catàleg

0
638

L’Ajuntament de Badalona ha editat un nou catàleg de promoció turística basat en la imatge on es destaquen els principals atractius i trets culturals de la ciutat. La publicació forma part de l’estratègia per a la projecció turística de la ciutat i per posicionar-la com a destinació en l’àmbit nacional i internacional. Serà presentada en esdeveniments de gran rellevància com la Fira Internacional de Turisme (FITUR), on Badalona disposarà d’un estand propi de 80 metres quadrats. El catàleg també estarà disponible en diversos punts clau, incloent hotels i espais de restauració, i l’Oficina de Turisme de la ciutat, on es podrà accedir mitjançant un suport de metacrilat amb un codi QR.

El catàleg es distingeix pel seu format altament visual, amb fotografies a doble pàgina que capturen alguns dels llocs més emblemàtics de Badalona. Les imatges van acompanyades d’un codi QR que enllaça a informació ampliada –en castellà, català i anglès- oferint als visitants una experiència interactiva. Aquesta característica permet als visitants aprofundir en la història i el patrimoni cultural de la ciutat a través del mòbil o altres dispositius digitals.

Amb un fort èmfasi en la identitat marítima de la ciutat, el catàleg destaca la façana litoral de Badalona, les platges, el port i el Pont del Petroli. A més, es remarca la importància del patrimoni arqueològic romà i altres indrets històrics com el Monestir de Sant Jeroni de la Murtra. Altres temes que es reivindiquen són la passió de la ciutat pels esports, les festes populars i la cultura tradicional, així com el Nadal, la gastronomia i el comerç local. La publicació també inclou una secció dedicada al turisme de negocis, mostrant Badalona com un lloc ideal per a esdeveniments, reunions i conferències.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari
Introduïu aquí el vostre nom