Carrefour llança a Badalona el primer Monopoly dedicat a l’alimentació saludable. La companyia es converteix així en la primera empresa a comptar amb una edició exclusiva i pionera d’aquest joc de taula dedicada a l’alimentació. El joc més universal de Hasbro s’ha actualitzat amb la imatge de Carrefour, els valors de transició alimentària per a tots i el programa Accions per a Menjar Millor, creat per a fomentar hàbits de vida saludables.
El llançament d’aquest icònic joc conjumina l’objectiu de la companyia de promoure la diversió de tota la família, amb el desenvolupament d’accions per a menjar millor. Monopoly Act for Food permet als consumidors conèixer de manera amena els objectius que Carrefour s’ha marcat per a liderar la transició alimentària per a tots i incentiva, mitjançant el joc, la idea que menjar bé és una prioritat.
El llançament d’aquesta icònica edició del joc ve acompanyat d’un complet pla de comunicació amb la imatge de marca de Carrefour en el qual s’inclouen iniciatives exclusives en xarxes socials, activitats per a clients del Club, regals personalitzats i experiències úniques com la recreació d’un tauler de Monopoly gegant de 7 per 7 metres perquè els seus clients puguin jugar a grandària real. Aquesta animació es desenvoluparà, en l’hipermercat de la cadena a Montigalà, durant els caps de setmana del 8-9 d’abril i per Setmana Santa, el dijous 14 i el dissabte 16 d’abril.