Desgavell amb les places reservades per a persones amb discapacitat a Badalona

0
5137

A Badalona, les places d’aparcament reservades per a persones amb discapacitat s’han convertit en font de queixes i polèmiques. Aquest problema no és nou, però continua sense una solució efectiva. Segons ha pogut comprovar el TOT Badalona, amb testimonis i documentació, hi ha places que fa anys que estan assignades a persones que ja no hi són. En alguns casos, fins i tot, fa més de 10 anys que la persona destinatària ha mort, i la plaça continua existint com si res.

Aquest desgavell ha portat a situacions inacceptables, com ara que aquestes places siguin utilitzades per familiars o veïns que no tenen dret a elles. Diverses persones del col·lectiu de discapacitats de la ciutat denuncien que no hi ha cap sistema d’actualització o revisió anual d’aquestes places per part de l’Ajuntament de Badalona. “És un caos”, admeten algunes veus. Això ha provocat que moltes places reservades no compleixin amb la seva funció original, fet que genera malestar entre els qui realment necessiten aquests espais i no troben alternatives disponibles.

Les veus crítiques reclamen que s’implementi un mecanisme efectiu per revisar periòdicament la destinació d’aquestes places, garantir-ne el bon ús i posar fi a aquesta situació, que fa temps que està sobre la taula sense cap resposta clara. Les queixes també són per l’Ajuntament pel que fa la concessió de noves plaques, “Ens diuen que no tenen contracte per les noves plaques”, admeten algunes persones que esperen una plaça per a discapacitats a la ciutat.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari
Introduïu aquí el vostre nom