La pregunta ja no és patinet sí o patinet no. Si no, patinet per on? L’ús d’aquests vehicles no cessa d’augmentar i cada vegada són més les persones que decideixin fer servir un patinet elèctric per als seus desplaçaments curts o com un forma d’esbarjo.
El seu ús facilita la mobilitat sostenible però alhora complica la convivència al carrer entre vianants i usuaris d’aquest tipus de vehicle, que de vegades no respecten els límits de velocitat ni l’espai de seguretat, tot esquivant les persones que es troben enmig del carrer. Això augmenta la sensació d’inseguretat del vianant i és motiu de queixa entre molts ciutadans, sobretot per a les persones grans. Un dels carrers on més queixes s’estan acumulant és el carrer de Mar. De fet, des del desconfinament, grups d’adolescents poden arribar a circular entre 30 i 40 quilòmetres per aquest cèntric carrer del Centre de Badalona. Les queixes s’han convertit en ensurts i a punt han estat de registrar-se diversos atropellaments enmig del carrer de Mar i altres carrers del Centre. De fet, l’Ajuntament té pendent, des de fa mesos, de limitar l’ús en les voreres i carrers per a vianants i també la seva velocitat.