Els usuaris puntuen amb un notable alt el servei del Tramvia

0
836

A la pregunta, “Quina nota global li donaria al servei actual de TRAM en una escala de 0 a 10”, els usuaris del Tramvia de Barcelona puntuen amb un notable alt el servei, amb més de 8 punts (8,10 al Trambaix i 8,07 al Trambesòs). L’Estudi de Satisfacció de Viatgers del TRAM mostra que la satisfacció espontània dels usuaris del Trambaix millora respecte al darrer any, sobretot al tram comú i al ramal compartit per la T1 i la T2. A més, la satisfacció espontània dels usuaris del Trambesòs millora respecte al 2017, principalment per l’ascens en la percepció dels usuaris de la T5 i T6. Aquests últims registren el valor més alt de tota la sèrie històrica. L’estudi, realitzat entre el 28 de maig i el 12 de juny a un total de 2.263 persones,  permet conèixer anualment l’opinió dels viatgers i el grau de satisfacció. L’univers objecte d’estudi està format per tots els usuaris majors de 14 anys que viatgen en dies feiners a les xarxes de Trambaix (T1, T2 i T3) i Trambesòs (T4, T5 i T6).
 
Un alt índex de qualitat durant quatre anys consecutius
 

L’Índex de Qualitat Percebuda del Trambaix i el Trambesòs es manté estable respecte a l’edició anterior al voltant dels 8 punts. El ramal T1-T2 augmenta de forma important i segueix amb la tendència positiva dels últims 4 anys. D’altra banda, el ramal T3 empitjora i trenca amb aquesta tendència. Pel que fa al Trambesòs, s’observa un descens en l’Índex de Qualitat Percebuda de la T4, encara que segueix sent la línia millor valorada. La T5 i T6 augmenten de forma considerable.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari
Introduïu aquí el vostre nom