Energètiques, telefòniques i aerolínies: les 10 empreses amb més queixes

0
807

L’Agència Catalana del Consum assignarà un inspector a les companyies que reben més reclamacions dels consumidors

El 2022, l’Agència Catalana del Consum ha comptabilitzat 24.654 reclamacions –una xifra similar a la del 2021 (24.587)-, i a través de les vies resolutives de mediació i arbitratge s’han pogut tornar al consumidor al voltant de quatre milions d’euros.

Els sectors amb més reclamacions han estat els serveis delectricitat, gas i aigua (25,6%); el servei de telecomunicacions i internet (13,7%) i el de béns de consum i productes (12,2%).

Al cim del rànquing de les 10 empreses amb més reclamacions hi ha Endesa, amb 1.301; seguida per Naturgy (1.298) i Orange (982). Destaca l’entrada al top10 de CaixaBank, amb 311 reclamacions. Vodafone (899), Vueling (773), Energi XXI (674), Ryanair (571), E-Distribución (476) i Telefónica (413) també entren dins dels deu primers

L’Agència Catalana del Consum pretén assignar un inspector a les principals empreses o sectors amb més reclamacions amb la finalitat d’establir un pla de cooperació per reduir el nombre de reclamacions de cara al futur.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari
Introduïu aquí el vostre nom