Guerra de comunicats entre l’AV Ronda i Ajuntament

0
1540

Els aldarulls durant la gravació del videoclip de Morad i Dellafuente, a la pista verda de la ronda de Sant Antoni de Llefià, continua generant polèmica. Aquest dimarts, l’AV ronda de Llefià feia públic un comunicat on denuncia que els cossos policials, Guàrdia Urbana i Mossos, van tardar més de tres hores i mitja en fer acte de presència durant la tarda de l’enregistrament. A més, han acusat l’alcalde de Badalona, Xavier Garcia Albiol, de generar crispació amb la seva presència. El comunicat dels veïns asseguren que el 14 de novembre es va suspendre per una demora de les gestions de Via Pública de l’Ajuntament. La promotora musical, però, ha tornat a aclarir que la suspensió del dimarts 14 va ser per seguretat, perquè no tenien la capacitat de poder “controlar” la situació. Per la seva banda, el govern de Badalona ha emès un comunicat de resposta a l’AV ronda de Llefià. El govern ha demanat a l’entitat una rectificació urgent, si no emprendrà accions legals. A més, el govern afirma que el comunicat de l’entitat està ple d’informació falsa. També acusen la junta de l’entitat d’estar majoritàriament afiliats al PSC. De moment, sembla que els aldarulls de fa una setmana s’ha traslladat a la política local.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari
Introduïu aquí el vostre nom