L’Ajuntament de Montgat, en col·laboració amb Aprop Online, ha posat en
marxa una aplicació per poder digitalitzar els comerços del municipi. D’aquesta manera, des del consistori s’ofereix l’oportunitat de vendre online sense que suposi un cost afegit al comerç. Aquesta plataforma també
oferirà el servei de repartiment a domicili. Tots els comerços poden donar-se d’alta en aquesta plataforma de franc, i l’empresa que ho gestiona s’encarregarà de les despeses de repartiment i manteniment.
Cal assenyalar que la plataforma té un cost inicial que assumirà l’Ajuntament de Montgat. Tampoc té cap quota mensual i l’única
despesa és una comissió de venda del 10%. A banda d’això, cada vegada que es generi una comanda (que s’haurà de preparar al matí, per tal que el servei de repartiment la pugui recollir i lliurar) la plataforma liquidarà el cost automàticament al comerç, de manera que no hi haurà liquidacions setmanals ni mensuals.
Encara que la plataforma es posa en marxa aquest mes de febrer, les inscripcions per incorporar-hi nous comerços continuaran obertes. Per donar-se d’alta i començar la pujada d’articles i fotografies, cal emplenar
un formulari a http://scur.cat/9752M7. A partir d’aquí, l’Ajuntament es posarà en contacte amb els interessats. Aquest servei de venda online permetrà arribar a clients de Montgat, Tiana, Badalona, el Masnou, Teià i Alella. El procés de compra és molt senzill: només cal accedir a la plataforma a través del web i escollir els productes que es vulguin comprar. Un cop seleccionats, es fa un únic pagament i l’endemà es rep un únic repatartiment.