L’Ajuntament inicia el procés de selecció per contractar 39 agents cívics

1
2815

L’Ajuntament de Badalona ha posat en  marxa les accions per a la selecció i contractació laboral durant nou mesos de 39  persones en situació d’atur per  al desenvolupament de tasques d’agent cívic amb accions  d’informació, sensibilització i promoció d’actituds cíviques per tal de fomentar una bona convivència i respecte entre la ciutadania, així com el bon ús dels béns públics i privats de la ciutat. Entre les funcions de les persones contractades també s’inclou la conscienciació i la sensibilització de la ciutadania de Badalona vers el compliment de les mesures principals de prevenció i contenció de la Covid-19. Les persones seleccionades realitzaran torns rotatius de matí i tarda de dilluns a dissabte i rebran un salari brut mensual d’aproximadament 1.365 euros. El Pla d’Ocupació, que porta per nom ‘Badalona amb tu!’, arriba gràcies a un acord de col·laboració entre els sindicats CCOO i UGT i la Federació d’Associacions de veïns i veïnes de Baadalona amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona.

Requisits de les persones beneficiàries:

–       Persones en situació d’atur

–       Disposar d’ensenyança mínima obligatòria d’alguna d’aquestes titulacions; Graduat escolar, graduat en ESO, Formació Professional de 1er grau o Cicle formatiu de Grau mig.

–       No haver estar contractats en un pla d’ocupació local o programa de treball i formació a Badalona durant el 2019 i 2020.

Com participar?

Per  inscriure’s al procés de selecció  cal  descarregar  i emplenar el formulari d’inscripció que trobareu a la pàgina web www.badalona.cat i enviar-ho abans del 16 de febrer (inclòs) a [email protected] amb  la següent documentació:

–       Fotocòpia del DNI

–       Titulació acadèmica obligatòria:  Graduat escolar o  graduat en ESO o Formació Professional de primer grau o Cicle formatiu de Grau mig.

–       Informe de la vida laboral amb una data no superior a un mes de la sol·licitud d’inscripció. (www.sede.seg-social-gob.es, s’adjunta instruccions de com descarregar el document)

–       Targeta de demanda d’ocupació / d’atur (DARDO)

–       Currículum

El 17 de febrer es publicarà en aquest enllaç la relació de les persones admeses que compleixen amb els requisits esmentats i es convocaran al procés de selecció a partir de 18 de febrer. La data d’inici del programa es preveu que sigui el pròxim 1 d’abril. Per qualsevol consulta referent a aquesta convocatòria podeu contactar fins al 16 de febrer al telèfon  93 460 52 00 en la franja horària de 9.00 a 14.00 hores o al correu [email protected]. Els requisits de participació, selecció, criteris de valoració i la relació de la documentació a lliurar estan disponibles en els documents adjunts i en els enllaços mencionats.

1 COMENTARI

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari
Introduïu aquí el vostre nom