L’onada de robatoris a l’interior de vehicles no s’atura i torna a sacsejar diversos barris de Badalona. Cotxes amb els vidres trencats, interiors saquejats i veïns indignats. El barri de Llefià s’ha convertit en un dels punts calents d’aquesta problemàtica, però no és l’únic.
Segons ha pogut confirmar el TOT Badalona, a través de fonts policials, cada dia apareixen més cotxes amb els vidres totalment destrossats. Les denúncies es multipliquen i els veïns no amaguen la seva preocupació. Aquest mateix cap de setmana s’han registrat diversos robatoris a diferents carrers de Llefià, i tot apunta que no és un cas aïllat: el patró es repeteix arreu del districte.
Els delinqüents actuen sobretot de nit, rebenten els vidres i roben tot allò que troben a dins: bosses, objectes electrònics o qualsevol element de valor. En molts casos, els danys materials al vehicle superen fins i tot el valor del que s’enduen.
Tot i les denúncies, la situació sembla no tenir aturador i els veïns exigeixen més presència policial i mesures efectives. “Estem tips, cada matí és una loteria. No sabem si trobarem el cotxe sencer”, lamenta una veïna, l’Eva, que viu al carrer d’Eivissa.
Foto cedida