Un 89,2% dels ciutadans de Badalona es mostren a favor d’un possible suport institucional a la Penya, segons una enquesta

0
933

Un informe de l’empresa Relevance Marketing, encarregada pel mateix Club Joventut Badalona, assenyala que un un 89,2% dels ciutadans de Badalona es mostren favorables a un possible suport institucional. En referència directa a la possibilitat de venda d’actius a l’Ajuntament per part de la Penya, un 70% dels enquestats es mostra favorable a l’operació, i només un 8% manifesta la seva disconformitat. Els badalonins creuen que les principals fórmules de recolzament al club són el patrocini esportiu (71%), la cessió d’instal·lacions (61%) i la promoció de campanyes (57%), segons l’enquesta. D’altra banda un 87% dels enquestats reconeix un impacte positiu del Club Joventut Badalona sobre la ciutat. Entre els ciutadans de Badalona es reconeix que aporta ‘visibilitat’, ‘integració’, ‘unió’, ‘planter’, ‘impacte econòmic’, ‘turisme’ i ‘cultura d’esportivitat’.

La Penya és el símbol distintiu de la ciutat

El 40% dels enquestats veu el club com un símbol de la ciutat.Aquesta referència és forta sobretot a Catalunya (55%), mentre que a la resta d’Espanya i Badalona, ronda el 35% d’associació.La gran diferència és que a Catalunya i Espanya és gairebé l’única referència diferenciadora (més enllà del mar), mentre que a Badalona és superada pel Pont del Petroli i l’estàtua d’Anís del Mono, amb un 88%. Altres referències gairebé úniques dels badalonins són les Festes de Maig i el complex romà.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari
Introduïu aquí el vostre nom