Un any després del tiroteig a Dalt de la Vila: encara sense detencions

0
734

El passat 5 de març de 2024, a la 1 del migdia, es va produir un succés que encara ressona a la ciutat. A les portes del Centre Delta – el centre de drogodependència situat al carrer Termes Romanes, a Dalt de la Vila– un home va disparar quatre trets amb aparent tranquil·litat. Després de disparar, va marxar passejant per la plaça Font i Cussó cap al carrer de la Costa, deixant enrere un rastre de desconcert entre els veïns. El pistoler va disparar un home que estava a les portes del Centre Delta.

Diversos testimonis, que van capturar vídeos i fotos de l’incident, van denunciar que la policia va tardar uns 10 minuts en arribar al lloc. Tot i que les primeres informacions apuntaven a una revenja, el pistoler no va ser detingut i fins avui, un any després, la investigació no ha arrossegat cap detenció, segons ha pogut saber el TOT.

El ferit va quedar estès a terra i, en uns primers moments, va ser atès pel personal del Centre Delta. Ràpidament traslladat a l’hospital Can Ruti, va ser operat d’urgència; afortunadament, la seva vida no  va correr perill.

Un any després, el cas encara no està resolt, tot i que des del primer moment els Mossos van assegurar que el pistoler estava identificat. Uns mesos després del succés, el TOT publicava que l’autor del tiroteig de Dalt de la Vila havia estat contractat per l’exnovia de la víctima.

https://www.eltotbadalona.cat/lautor-del-tiroteig-de-dalt-de-la-vila-va-ser-contractat-per-lexdona-de-la-victima/

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari
Introduïu aquí el vostre nom