Veïns de Badalona pengen cartells als cotxes per evitar robatoris

0
2063

Els actes vandàlics contra vehicles a Badalona van en augment. En barris com La Salut, Llefià o Sant Crist, cada cop són més els veïns i veïnes que, farts que els trenquin els vidres, opten per penjar cartells als seus cotxes on s’hi pot llegir: “No hi ha res de valor al cotxe”.

Aquesta iniciativa, que busca evitar robatoris, és un reflex del creixent d’actes vandàlics i robatoris als carrers de Badalona “És trist haver d’arribar a aquest punt, però ja ens han trencat els vidres tres vegades aquest any”, explica una veïna de La Salut al TOT.

Els veïns reclamen més presència policial i mesures efectives per posar fi a aquesta situació. Mentrestant, els cartells improvisats s’estan convertint en una imatge habitual a moltes zones de la ciutat.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari
Introduïu aquí el vostre nom